Novinky a akce e-mailem
Chcete od nás dostávat novinky přímo na svůj e-mail?
Tato stránka je chráněna službou reCAPTCHA. Zjistit více.
Informace získané prostřednictvím Google reCAPTCHA podléhají Pravidlům ochrany osobních údajů a Smluvním podmínkám společnosti Google a používají se všeobecné bezpečnostní účely (nepoužívají se na přizpůsobenou reklamu společnosti Google)

Dodání zboží

Úvod InfoDodání zboží

Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce. Pro řádné a včasné doručení je třeba, aby adresa v objednávce byla uvedena přesně a spolu s telefonním číslem. Zboží lze doručit i do zaměstnání; i pro tento případ je třeba uvést přesnou adresu a telefonní číslo – zboží bude doručeno do vlastních rukou po předchozí telefonické domluvě.

 

Přepravu a doručení veškerého zboží zajišťuje Česká pošta a expedice zboží probíhá 2 x - 5 x týdně, dle četnosti objednávek.

 

Obecně platí, že dodací lhůta pro objednané zboží činí 3 dny od potvrzení objednávky v případě platby na dobírku či kartou, a 3 dny od úhrady kupní ceny za zboží v případě platby na účet prodávajícího (není-li u konkrétního zboží uvedeno jinak, dodací lhůta se vždy řídí zbožím s nejdelší lhůtou dodání).

 

Pohyb zboží (zásilky) je možné sledovat na webových stránkách: www.cpost.cz .

 

Prodávající má právo změnit lhůtu pro dodání zboží v závislosti na vnějších okolnostech. O této skutečnosti prodávající neprodleně vyrozumí kupujícího e-mailem, popř. telefonicky, a dohodne s ním náhradní termín pro dodání zboží.

V případě doručení otevřené zásilky nebo zásilky s poškozeným obalem je kupující oprávněn zásilku nepřevzít a reklamovat ji přímo u doručovatele. Pokud po rozbalení zásilky kupující zjistí, že byl poškozen i obsah zásilky, je povinen na tuto skutečnost upozornit prodávajícího ve lhůtě do 1 pracovního dne, a to e-mailem na adrese: chilli-semena@seznam.cz

 

Vše důležité najdete v Obchodních úpodmínkách